גלמפינג בצפון למשפחות

נכון לעכשיו, תיירות אקולוגית מתפתחת במהירות בכל רחבי העולם. אחד מבילויים האקולוגיים הפופולריים בארץ הוא גלמפינג בצפון למשפחות. גלמפינג הוא טרנד תיירות פופולרי שהחל להתפתח יחסית לאחרונה. כעת, כאשר נוסעים למרחקים ארוכים, לא צריך לוותר על תנאי החיים הרגילים שלכם. לתיירים מוצעת לינה במחנות חיצוניים עם אוהלים ממוזגים או צימרים שכוללים שירותים, ארוחות בוקר, מקלחת חמה מצעים ועוד. גלמפינג היא צורה פופולרית של בילוי בחיק הטבע המתאימה במיוחד עבור זוגות ומשפחות עם ילדים. הוא נבדל מסוגי קמפינג אחרים בכך שהוא מציע אירוח יוקרתי באזורים ייחודיים.

חוות ימה וקדמה מזמינה אותכם לבילוי בלתי נשכח, שמתאים גם לזוגות וגם לכל המשפחה. תוכלו להנות מהטבע של גליל התחתון, נופים מרהיבים של נחל יבנאל ולהזדהות עם שלווה של הטבע.

מה זה גלמפינג בצפון למשפחות?

גלמפינג בצפון למשפחות זו חוויה מדהימה המשלבת בין גוף, טבע ונפש. קונספט נסיעות חדש זה מאפשר לך ליהנות מהסביבה הטבעית מבלי לוותר על הנוחות. מחנות גלמפינג מציעים את כל היתרונות של מלון מסורתי, כולל מיטות נעימות, חדרי רחצה פרטיים, מטבחים מאובזרים ואפיל חיבור WIFI ונוף מדהים.

איך נוצר גלמפינג?

כתוצאה מהמיזוג של שני מילים "זוהר" ו"קמפינג", כלומר "קמפינג זוהר". בשנות ה- 2000 אנשים שהלכו לפסטיבלי מוזיקה ניסו לקרב את תנאי החיים שלהם לשגרה. כך הופיע כיוון נפרד, המשלב תיירות בטבע והנוחות המוכרת לאנשים בחיי היומיום. בשנת 2016, המילה "גלמפינג" נוספה למילון אוקספורד. זהו סוג חופשה נוחה למי שרוצה להיות לבד עם הטבע ולברוח מהמולת העיר.

היתרון העיקרי של גלמפינג הוא שניתן ליהנות מהטבע ומהנוחות של בית מלון בו זמנית. גם אם אתם לא אוהבים תנאי קמפינג סטנדרטיים, גלמפינג מציעה לכם אלטרנטיבה מלאה ויוקרתית.

 

מאפייני גלמפינג

  • מיקום מרוחק;
  • אזור ציורי;
  • התמזגות עם הטבע;
  • אותנטיות: היכרות עם מסורות תרבותיות של עמים;
  • ידידותיות לסביבה: בניית בית מחומרים טבעיים;
  • נוחות החיים;
  • מגוון של מזון;
  • פנאי פעיל: טרקים, רפטינג, רכיבה על סוסים, מצנחי רחיפה וכו'.

אז אם אתם מחפשים גלמפינג בצפון למשפחות, צרו קשר עם חוות ימה וקדמה. תשאירו פרטים או תתקשרו לבירורים 0528980563.

מקומות לינה בצפון למשפחות

המציאות הלא ממש פשוטה שישנה כמו יוקר המחיה  לצד אירועים ביטחוניים ואירועים אחרים כמו הקורונה יצרו שינויים בכל נושא החופשות. אם קודם חופשה היתה כמעט תמיד בחו"ל, בעקבות הקורונה, אך גם בעקבות היחס לישראלים בעולם, יותר אנשים בוחרים לעשות את חופשתם בארץ. עם זאת, גם בכל הנוגע לחופשות בארץ ישנם שינויים: לא רק חיפוש אחר מלונות פאר בעיקר באילת בהם יעבירו משפחות את זמנן בין הבריכה לספא אלא גם חופשות במקומות פתוחים, בליבו של הטבע ובמחירים נמוכים בהרבה. היום חיפוש אחר מקומות לינה בצפון למשפחות ובכלל ברחבי הארץ כולל גם מתחמי קמפינג נוחים שישדרגו את הקמפינג.

מקומות לינה בצפון למשפחות להתמזג עם הטבע במקום לבקר בו

הקורונה היא זו שבמיוחד עשתה שינוי בסגנון החופשות. בתקופה זו לא ניתן היה ללון בבתי מלון כמו שהיינו רגילים ואפילו לא בצימרים בחלק מהזמן. הדבר הביא להתפתחות מקומות לינה בצפון למשפחות שיתנו מענה גם בתקופה מוזרה זו. עם זאת, כמו דברים חיוביים אחרים שאימצנו בקורונה, גם כאן התפתחות מתחמי קמפינג משודרגים היא כאן כדי להישאר. מתחמי קמפינג כאלה כוללים מלבד שטח רחב ידיים להקמת אוהלים ביתיים גם אוהלים רחבים בגדלים שונים שישנם במקום, אוהלים ממוזגים ומצוננים, מה שמשמעותי במיוחד בחופשה קיצית. במקום ישנו גם מטבח מאובזר בכל מה שצריך להכנת ארוחות מהנות, פינות ירוקות עשירות בצמחיה, מקלחות ושירותים מסודרים וכן למי שרוצה מוצעות גם פעילויות מגוונות.

חופשה מהנה לכל המשפחה

מקומות לינה בצפון למשפחות מתאימים לא רק למשפחה גרעינית בת מספר נפשות אלא גם לחופשות של המשפחה המורחבת. האוהל המובנה יכול להספיק למשפחה מורחבת ויש בו מקום לקבוצה שלמה. אוהלים אלה מצוינים גם לקבוצות מטיילים המעוניינות לטייל באזור. חוות ימה וקדמה נמצאת בבקעת יבנאל בנקודה הצופה אל הכנרת וממנה ניתן לצאת לטיולי  שטח בבקעת יבנאל והאזור.. החווה צופה אל נוף מקסים, מלאה בצמחיה ובפינות יפהפיות. ניתן להזמין גם פעילויות כמו סדנאות, מופעים אתניים ולארגן במקום אירועים מיוחדים, הן משפחתיים והן עסקיים. מוזמנים ליצור קשר.

 

.

אתר קמפינג בצפון

היום חופשה אינה אומרת תמיד לינה בבית מלון ואפילו לא בהכרח לינה בצימר. המחירים הלא זולים הן של מלונות והן של צימרים גרמו לישראלים רבים לחפש אלטרנטיבות. גם הרצון לחזור לטבע, ולבלות יותר באוויר הפתוח בתנאים פשוטים הביא רבים לצאת לחופשות קמפינג. עם זאת, היום גם בתחום הקמפינג יש התפתחות. אם אתם מחפשים אתר קמפינג בצפון, ישנם מקומות המציעים לינה באוהלים ממוזגים ומצוננים, אוהלים מרווחים המתאימים למשפחות ולקבוצות, זאת לצד כל מה שצריך לתחושה מאורגנת יותר למי שלא רוצה להיות "זרוק" לגמרי, כמו מטבח עם כיריים, תנור, מקרר ואזור עבודה כך שאפשר להכין ארוחות מפנקות וגם כמובן שירותים ומקלחות, תאורה וזאת תוך השתלבות בתוך הטבע ובנוף מבלי לפגוע בהם.

אתר קמפינג בצפון: מחופשה מפנקת ועד טיולים מאתגרים

עבור כל אחד חופשה היא משהו אחר. גם עבור אותם אנשים לעיתים חופשה היא למטרת נופש ומנוחה נטו ולעיתים עבור טיולים. אתר קמפינג בצפון המתאים הן לחופשה של בטן גב והן לחופשה הכוללת טיולים בטבע (וכמובן לחופשה המשלבת בין שניהם) הוא אידיאלי עבור רבים שרוצים לחוות את הטבע והשטח על כל מה שיש להם לתת. ישנם אתרי קמפינג המציעים גם שלל פעילויות וסדנאות המשלימות את החופשה והופכות אותה למיוחדת. אלה יכולות להיות סדנאות בתחום הרוח, מופעים אתניים, פעילויות לילדים, טיולי שטח ועוד. מקום כזה ייתן לכם חוויה מעבר לחופשה עצמה.

אירוע עסקי או משפחתי במתחם קמפינג

רבים בוחרים לערוך אירועים משפחתיים וגם עסקיים ובכלל אירועים שונים קרוב ככל האפשר לטבע. אלה יכולות להיות מסיבות מוזיקה וריקודים, חתונות ובר/ת מצוות, ימי הולדת לכל הגילאים. בתחום האירועים העסקיים, חברות רבות מעדיפות להוציא את העובדים ליומיים של התאווררות בטבע. אתר קמפינג בצפון המעניק את התנאים גם לאנשים שלא רגילים לתנאי שטח הארד קור הוא מצוין גם לאירוע גיבוש חברה. האירוע יכול להתפרש גם על פני יומיים ואפילו יותר ולכלול בתוכו סדנאות ODT שונות, מופעים, ארוחות כל מה שרוצים. כל האפשרויות פתוחות.

חוות ימה וקדמה מציעה מתחם קמפינג עם כל התנאים לצד פעילויות שונות. החווה בניהולה של משפתחת קריטי מבוססת על מעל 100 שנים של מגורים באזור והכרת השטח בצורה הטובה ביותר. מוזמנים ליצור קשר

 

גלמפינג בצפון למשפחות
דילוג לתוכן