סדנאות לילדים בצפון

אם אתם מחפשים חופשה מקורית ומהנה בחיק הטבע עם ילדים, חוות ימה וקדמה היא המקום שמתאים לכם. בחווה תוכלו להנות מהשלווה של הטבע ומהנופים מדהימים. חוות ימה וקדמה מציעה לכם סדנאות לילדים בצפון הירוק ופעילויות לכל המשפחה כאשר לצד ההנאה מהנוף והטבע תוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד ושלל סדנאות לילדים בצפון.

קמפינג עם סדנאות לילדים בצפון

אחד היתרונות הטובים ביותר לבחירת קמפינג עם סדנאות לילדים בצפון היא החיסכון הכלכלי. מקום בקמפינג הוא תמיד זול יותר מאופציות לינה אחרות. קמפינגים ממוקמים באזורים מוגנים ורחוק מרעשי כביש. לכן מובטחת בהם שקט ואחדות עם הטבע. הילדים ייהנו מסדנאות שונות וילמדו דברים חדשים.

בקמפינג של חוות ימה וקדמה תוכלו להנות מאוהלים ממוזגים, או לבנות אוהל משלכם בשטח של החווה.

השטח של הקמפינג שמור ומתוחזק על ידי הצוות המקצועי במקום. בחלק מאתרי הקמפינג יש בקתות קלות משקל עם מיזוג אוויר וטלוויזיה.

יתרונות של ימי קמפינג עם סדנאות לילדים בצפון

בריאות – קמפינג באמת טוב לנפש, לגוף ולנשמה. הסקר מצא ש8 מתוך 10 אנשים שעשו קמפינג בשלוש השנים האחרונות (80%) אמרו שלילות שבילו תחת הכוכבים עזרו להקל על הלחץ והעומס של חיי היומיום. המחקר גם מצא כי 91% מההורים מוצאים טיולים טובים לבריאות ילדיהם. יתרון נוסף של קמפינג היה תחושת שביעות רצון גדולה יותר מהחיים הרגילים לאחר הטיול. אפשר להרגיש נוח עם הבגדים וללבוש בגדים פשוטים וליהנות מהטבע. מכיוון שאתרי קמפינג נוטים להיות ממוקמים מחוץ לעיר, אין דבר טוב יותר מלצאת מחוץ לאוהל ולהסתכל למעלה אל הכוכבים.

גמילה אלקטרונית – גם אם זה רק לכמה שעות, זו הזדמנות לכבות את הסמארטפון, המחשב ושאר הגאדג'טים. ילדים ייהנו מהטבע וסדנאות ולא ישבו דבוקים לטלפונים שלהם.

אז אם החלטתם לצאת לקמפינג עם סדנאות לילדים בצפון, צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו בחוות ימה וקדמה ונשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את כל הפרטים הנדרשים.

IMG_0408
דילוג לתוכן