סדנאות יצירה לילדים בצפון

סדנאות יצירה מזמינים לרוב כתוספת נהדרת לאירוע או פעילות. עבור מבוגרים וילדים, ישנם שני פורמטים שונים לחלוטין לארגון פעילויות יצירתיות:

  1. אם יש מעט אורחים, הגיוני להכין מזכרת מורכבת יותר, לבזבז כ- 60 דקות ביצירת מלאכה אחת.
  2. בחגיגה רבת משתתפים, המארגנים בדרך כלל יוצרים כמה אזורים עם כיתות אמן יצירתיות. אורחים יושבים ליד שולחנות ריקים, מכינים מזכרת תוך 10-15 דקות בהדרכתו של מנחה, ומפנים מושבים לאחרים.

חוות ימה וקדמה – מקום מושלם לצורך ארגון של סדנאות יצירה לילדים בצפון! החווה נמצאת במקום פסטורלי בבקעת יבנאל בחיבור לנחל הנושא אותו השם. במקום תוכלו למצוא פינות לבישול כולל כיריים, כיור ומשטחים להכנת אוכל כולל מקרר. בנוסף ניתן לשכור גם אח אוהלי גלמפינג – אוהלים ממוזגים ונוחים בכל מזג האויר.

איך לארגן נכון סדנאות יצירה לילדים בצפון

המארגנים המנוסים שלנו ייעצו לכם איזו יצירה הכי מעניין לעשות בגיל 4-6, בגיל 7-10, ומה בדיוק מתבגרים אוהבים. קבוצה אידיאלית היא מנחה אחד לכל 10 משתתפים. הוא ייתן תשומת לב רבה לכל משתתף בכיתת האמן, והתוצאה תהיה מצוינת.

 

סדנאות יצירה החינוכיות בנות 60 דקות במסיבות ילדים עוקבות אחר אותו דפוס:

  • הכנה לשיעור
  • היכרות עם המנחה ואחד את השני
  • הדגמה ודיון ביצירות מוגמרות שהמנחה מביא לדוגמה
  • לימוד חומרים וכלים, אמצעי זהירות
  • שליטה בטכנולוגיה חדשה באמצעות דוגמאות
  • בחירת חומרים, צבעים, הכנת מזכרת
  • עיצוב העבודה המוגמרת, אריזת המזכרת

יש מגוון רחב של סדנאות יצירה לילדים בצפון שתוכלו לעשות בחוות ימה וקדמה. כל אחד מהם יכול להיעשות עם ילדים בגילאים שונים. מטבע הדברים, יהיו הבדלים משמעותיים בין הסדנאות בהתאם לגיל המשתתפים וחומרי הגלם בהם עושים שימוש.

 רעיונות לסדנאות יצירה לילדים

הכנת סבונים, מגנטים למקרר מגבס, תמונות מחול, הכנת ממתקים בריאים, ייצור נרות, קישוט מסגרות תמונה ועוד יהיו רק מהסדנאות האפשריות אצלנו בחוות ימה וקדמה.

אז אם אתם זקוקים לארגון של סדנאות יצירה לילדים בצפון צרו אתנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם!

סדנאות יצירה לילדים בצפון
דילוג לתוכן