גן אירועים כפרי

כבר כמה שנים גן אירועים כפרי לארגון חתונות מחזיק כאחד המקומות המובילים לעריכת אירועים. זוגות רבים רוצים לבלות את אחד הימים החשובים בחייהם בטבע, מוקפים בחברים ובני משפחה, וליהנות מנוף יפהפה. ובכן, הרצון מוצדק למדי, ולכן מומלץ לזוגות רבים לחגוג במקום חלומי שכזה.

חוות ימה וקדמה מציעה גן אירועים כפרי בחיק הטבע, סמוך לנחל יבנאל, מקום שקט ורגוע עם אוכל טעים ומיוחד שבו תוכלו לערוך את החתונה או כל אירוע חשוב שלכם.

היתרונות של גן אירועים כפרי

  • נופים יפים. אולי זה היתרון העיקרי של חתונה כפרית. אוויר צח, נוף יפה, קרבה לטבע. יתרה מכך, רוב המקומות המציעים עריכה של חתונה בטבע דואגים לא רק להימצא במיקום נהדר עם נופים טבעיים מרתקים אלא גם לחוויה ארכיטקטורית של מבנים אדריכליים, כך שהתמונות מהאירוע יהיו מיוחדות ויפות. בנוסף, למרות פתיחות החלל, ישנה תחושה של חמימות נעימה ואינטימיות במקום. תחושות כאלה מתעוררות רק לעתים רחוקות במהלך חתונות עירוניות שנערכות באולמות אירועים סגורים.

 

  • מקום לאורחים. גן אירועים כפרי לחתונה מציעים ללקוחותיהם אזור מרשים ומרווח. לכן, האורחים באירוע לא יוגבלו בארבעה קירות ושולחנות מלאים באוכל, כפי שקורה באולמות אירועים. הם יכולים לרקוד באולם האירועים, לשתות משהו, ואז לצאת ברוגע לגן, לטייל, להסתכל מסביב, לצלם כמה תמונות יפות ולהתאושש קצת מהרעש.

 

  • בעריכת החתונה בגן אירועים כפרי, יש אופציית לינה לאורחים הקרובים שלכם שלא יצטרכו לחזור הביתה בערב או תחת השפעת אלכוהול. הם יכולים להישאר בקלות במתחם יחד עם הכלה והחתן.

 בונוס של גן אירועים כפרי – תמונות מדהימות למזכרת

אי אפשר שלא להזכיר את הבונוס שמקבלים כאשר מארגנים חתונה בגן אירועים כפרי –  צילומי חתונה מדהימים. הטבע והאור הטבעי כבר עשו חצי מהעבודה עבור הצלם, כל שנותר הוא לתפוס רגעים מאושרים.

החתונה בגן אירועים כפרי תהפוך לאירוע מרגש, ובלתי נשכח. הטבע תוסיף המון לערב קסום הזה.

אז אם אתם מעוניינים באירוע בחיק הטבע בגן אירועים כפרי, צרו קשר עם חוות ימה וקדמה באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

גן אירועים כפרי
דילוג לתוכן